Šalys: kainos, atlyginimai ir lietuvių skaičius
30 Europos šalių, surikiuotų pagal jose gyvenančių Lietuvos piliečių skaičių. Kiekviena kortelė lygina šalį su Lietuva: kainos, algos, nedarbas, nuoma ir migracija.
Palyginimas su LietuvaKainų lygis: 2025; LT piliečiai: 2025
| Šalis | Kainų lygis | Min. alga | Vid. bruto alga, metinė | Nedarbas | LT piliečių |
|---|---|---|---|---|---|
| Lietuva | 82,8 | 1 153 € | 31 380 € | 6,1 % | — |
| Jungtinė Karalystė +49 % brangiau | 123,3 | 1 583 € | 46 698 € | 4,9 % | 217 975 |
| Norvegija +55 % brangiau | 128,6 | — | 63 688 € | 4,5 % | 48 895 |
| Vokietija +31 % brangiau | 108,3 | 2 343 € | 58 008 € | 4,0 % | 47 764 |
| Airija +64 % brangiau | 136,2 | 2 391 € | 61 716 € | 5,0 % | 34 711 |
| Ispanija +11 % brangiau | 91,6 | 1 425 € | 35 076 € | 10,0 % | 17 821 |
| Švedija +46 % brangiau | 121,0 | — | 50 560 € | 8,9 % | 16 946 |
| Nyderlandai +40 % brangiau | 115,6 | 2 338 € | 60 636 € | 4,0 % | 11 959 |
| Danija +69 % brangiau | 139,7 | — | 71 610 € | 5,9 % | 15 398 |
| Šveicarija +107 % brangiau | 171,3 | — | 100 189 € | 5,1 % | 3 045 |
| Belgija +40 % brangiau | 116,2 | 2 234 € | 59 544 € | 5,9 % | 3 678 |
| Suomija +46 % brangiau | 120,8 | — | 54 528 € | 9,9 % | 2 389 |
| Islandija +110 % brangiau | 173,5 | — | 75 236 € | 5,8 % | 4 805 |
| Prancūzija +33 % brangiau | 110,3 | 1 867 € | 44 400 € | 8,2 % | 3 845 |
| Italija +17 % brangiau | 97,1 | — | 40 056 € | 6,2 % | 5 393 |
| Austrija +36 % brangiau | 113,0 | — | 62 628 € | 6,7 % | 1 876 |
| Lenkija −11 % pigiau | 73,3 | 1 119 € | 26 628 € | 3,4 % | 1 346 |
| Latvija kaip Lietuvoje | 83,2 | 780 € | 26 208 € | 7,3 % | 2 294 |
| Estija +22 % brangiau | 101,2 | 946 € | 29 364 € | 8,0 % | 1 863 |
| Liuksemburgas +59 % brangiau | 131,5 | 2 771 € | 83 760 € | 7,3 % | 1 260 |
| Čekija +8 % brangiau | 89,4 | 923 € | 26 773 € | 3,2 % | 741 |
| Portugalija +5 % brangiau | 86,6 | 1 073 € | 27 768 € | 5,7 % | 1 125 |
| Kipras +8 % brangiau | 89,2 | 1 088 € | 34 692 € | 4,1 % | — |
| Malta +11 % brangiau | 91,9 | 994 € | 32 868 € | 3,4 % | — |
| Graikija +6 % brangiau | 87,4 | 1 073 € | 29 652 € | 7,4 % | — |
| Vengrija −6 % pigiau | 77,5 | 906 € | 23 206 € | 4,7 % | 208 |
| Slovakija +3 % brangiau | 85,2 | 915 € | 24 240 € | 5,7 % | 181 |
| Slovėnija +8 % brangiau | 89,3 | 1 482 € | 38 964 € | 3,4 % | 63,0 |
| Kroatija −5 % pigiau | 78,4 | 1 050 € | 24 612 € | 4,3 % | 49,0 |
| Rumunija −21 % pigiau | 65,1 | 825 € | 23 722 € | 6,4 % | 750 |
| Bulgarija −25 % pigiau | 62,5 | 620 € | 18 622 € | 3,5 % | 313 |
Brūkšnys reiškia, kad šaltinis šio rodiklio šaliai neskelbia: Eurostat nebeteikia Jungtinės Karalystės duomenų po 2020 m., o dalis šalių neturi įstatyminės minimalios algos. Jungtinės Karalystės, Norvegijos ir Šveicarijos kortelėse rodomi nacionalinės statistikos rodikliai. Laikotarpiai ir šaltiniai: Apie duomenis.